Od kilku lat w każdym większym mieście powstało przynajmniej kilka sieci siłowni oraz klubów fitness. Coraz więcej osób stawia w swoim codziennym życiu na aktywność fizyczną, która pozytywnie wpływa nie tylko na redukcję masy ciała, lecz jest także doskonałym sposobem na zachowanie zdrowia. Ćwiczyć można w domowych warunkach, trzeba tylko wiedzieć jak.

W jaki sposób wzmocnić mięśnie pleców?

Do ćwiczeń na barki, przedramiona czy mięśnie pleców można wykorzystać drążek rozporowy. Produkt ten powszechnie dostępny jest w sklepach sportowych. Jego montaż jest niezwykle prosty – wystarczy wybrać odpowiednią futrynę w mieszkaniu. Nie zabiera wiele miejsca, a efekty, jakie można uzyskać dzięki ćwiczeniom, są naprawdę imponujące.

Jak wykorzystać drążek do codziennych ćwiczeń?

Może się wydawać, że na drążku rozporowym ćwiczyć mogą wyłącznie osoby wysportowane. Okazuje się jednak, że jest to doskonały sprzęt także dla osób początkujących. Jeżeli ktoś nie ma jeszcze na tyle silnych mięśni, aby się podciągnąć, może drążek zamontować nieco niżej. Dobrym sposobem jest też podciąganie z partnerem, który będzie pełnił funkcję asekuracyjną. Podciągać można się na wiele sposób, popularny jest choćby podchwyt.

Drążek rozporowy do nabycia pod adresem: https://www.orteo.pl/przyrzady-do-cwiczen/drazek-rozporowy-ogolnorozwojowy-do-cwiczen-wzmacniajacych